S klientom sme pripravili celú online propagáciu od začiatku a to prípravou marketingovej stratégie pre nový film Špina. Definovali sme cieľovú skupinu a vybrali vhodné marketingové kanály a formáty. Po stratégii sme pripravili web stránku na mieru podľa očakávania cieľovej skupiny. Na hotovej web stránke sme urobili Ux analýzu a odhalili nedostatky.
Digitálna kampaň prebiehala v 3 krokoch. Najprv informovanie o pripravovanom filme pomocou trailera, následne informácie o aktuálnom premietaní a zakončovali fázou, kedy sme zdieľali referencie a recenzie na film, aby sme potencionálnym divákom priblížili emócie ľudí, ktorí už film videli.
Aj na základe dobre zvolenej stratégie, vhodných reklamných kanáloch a formátov sme prekročili pôvodný plán návštevnosti kín skoro o polovicu a dosiahli návštevnosť za 2 mesiace distribúcie cez 50 000 divákov.